17. desember 2008

tirsdagsbilde: polarlys


på en onsdag, igjen? jada, jeg er treig. det ble en lang arbeidsdag i går nemlig, for jeg gjorde opptak til en profil av ingolf mork(vant hoppuka i '72, tror jeg) som skal gå under hoppuka over jul. så da var jeg ikke hjemme før sent, og, vel, jeg orka bare ikke begynne å legge ut bilde da.
så, ukens bilde ble tatt når jeg kom tilbake til molde fra ålesund fredags kveld. da skulle polarlys akkurat til å legge fra kai, men jeg rakk å ta et par bilder. de sparer ikke akkurat på strømmen med den julepynten...
og apropos å spare på ting: jeg foreslo akkurat for ledelsen her lokalt at de skulle bytte standardskriften hos oss til ecofont. det er jo et godt tiltak det, å spare 20% blekk. og jammen videresendte de forslaget til marienlyst for å se om det var mulig. håper det lar seg gjøre, så kan jeg ta fly hjem til jul med god samvittighet!

Ingen kommentarer: